מזל קשת נקבה

מזל קשת נקבהמזל קשת נקבה על פי גלגל מזלות, לא יכולה לסבול שיעמום, היא נדיבה, אינטואיטיבית, ישירה, כנה, סקרנית, טובת לב, וצריכה רצף של גירוים. תמיד מרגישה צורך לשתף את האושר שלך עם הקרובים ביותר והמילה בדידות אינו חלק את מאוצר המילים שלך. קשה לך מבלי לעשות משהו ולכן לפעמים מקום המגורים שלך יכול  להיראות,לעתים קרובות, כאילו את עוברת דירה. כאשר ברצונך לשנות משהו, את לא מוותרת עד שהעובדה לא מתבצעת כהלכה. רק שינויים יכולים לגרום לך להרגיש טוב. תמיד מחפשת מידע, בכל עת ועד שאת לא מגלה מה שמעניין אותך את לא מפסיקה את החיפוש. על פי התאמה אסטרולוגית בן הזוג האידיאלי עבורך הוא הגבר הספורטיבי, שאוהב מסעות והרפתקאות.

תכונות עיקריות של מזל קשת אישה

את אוהבת לשמוע סיפורים, לספר סיפורים, להפתיע, לתת מתנות ללא כל סיבה מסוימת, חברה טובה לחברים רבים. את נציגה, לפי אסטרולוגיה, של סימן האש, ולכן את מאוד יצירתית, מצחיקה, ספונטאנית, מלאת אומץ, עם רוח חופשית. עבורך, הגירוי השכלי יכול להיות מרגש בהרבה מאשר הגירוי הפיזי. אם דרך התקשורת עם בן הזוג תהיה כנה ופתוחה, הקשר יכול להעמיק ולגדול לאהבה אמיתית.את עוסקת בפילוסופיה והרחבת הכרה של כל מני דברים. דיונים אודות פוליטיקה ודת יכול להגיע במיטה, ולהתמזג עם יחסי המין. מזל קשת נקבה אוהבת את העצמאות וזה בעצם המוטו של הקיום שלך. את תמיד נלהבת להכיר אנשים חדשים, מקומות חדשים, מאכלים חדשים, ללמוד על דברים חדשים, לייצר דברים חדשים, כל אלא הם ששומרים אותך מלאת חיים. עבודה שבה את נאלצת לשבת שעות רבות על הכיסא זה לא את, זה מטריד, את מרגישה שמגבילים אותך ואת חייבת לצאת מהמצב הזה בכל מחיר. את כנה עד הסוף ושונאת שיפילו אותך בפח, או לשקר אותך. כאשר מאהב או ידיד עושה זאת זה משהו בלתי נסבל מצדך ואת פשוט מוחקת אותם מהזיכרון.

מזל קשת אישה – אהבה וזוגיות

את גם  חסרת סבלנות ואימפולסיבית ושתי תכונות האלה יכולות, לעיתים קרובות, לגרום לנזק. אם את אוהבת, הופכת לעיתים קרובות תלותית וכאשר עוזבים אותך נקברת בסבל רב. למרבה הצער, כובשים אותך בקלות, בעיקר על ידי גברים עריצים  ומאבדת בין האצבעות את האיש הנכון. את מתבלבלת בין אהבה לבין סקס ולהפך. את מעט לא אמינה, לא יציבה, לעתים קשה להבין אותך וכמעט בלתי אפשרי לשלוט בך. לעומת זאת את אופטימיסטית ללא תקנה ויודעת לשמור על כוח הרצון. כאשר את מאוהבת, את יודעת, בצורה טבעית מאוד, מה לעשות כדי שבן הזוג ירגיש ייחודי ואהוב. את שותפה נאמנה, יודעת כיצד להסיר מצב נפשי גרוע, לעמוד לצדו לטוב ולרע, ללא תנאי. הרפתקאותיו של לילה אחד? לעולם לא!!! זה לא מפריע לך לדעת הכל על בן הזוג ובדרך כלל את לא אוהבת סודות. עם זאת, הוא חייב לא להיות משעמם או שתלטן. הבן הזוג המושלם? מי שיודע לקרוא הכל מפילוסופיה, הרפתקה, מין.בזה לאנשים שקרנים ללא אופי, ולכן לעולם לא תרצי להיות בקרבתם.