מזל מאזניים נקבה

מזל מאזניים נקבהכשמדובר על הורוסקופ הוא מיצג מבין מזלות מזל שהוא, נשלט על-ידי הכוכב ונוס.כוכב זה מייצג את ההנאה, השמחה, האהבה ויחס של אכפתיות כלפי קרוב שלך. כוכב לכת זה מסייע לך ליהנות ולהביא הנאה פיזית ואסתטית. הוא גם מהווה מקור אנרגיה גבוהה. את תמיד מחפשת שלום וצדק בכל דבר. למרות נקודות מבט האישיות היא מאוזנים,אבל משום מה כל הזמן את נמצאת במצבים סותרים המחייבים חיפוש אחר פתרונות. את בת מזל שנולדת עם אינסטינקט לדעת מה זה הוגן, לעיתים קרובות את משחקת תפקיד של מתווך ושופט.
יש לך רגעים, בתדירות גבוהה, בהם את מבולגנת, תוך התעלמות האחריות האישית ואת והעדיף לחפש פתרונות זמניים לבעיות גדולות של הרגע. להיות מאוהבת היא הסיבה העיקרית לחיות בשבילך ותעשי כל דבר כדי להגיע למטרה זאת. חפשו באינטרנט מתקשרת מומלצת ותקבלו הרבה יותר פרטים אודות מזל מאזניים נקבה.

תכונות עיקריות של מזל מאזניים אישה

לפני פתיחת הלב שלך בפני גבר, קודם כל את לומדת אותו טוב כדי לדעת אם שווה באמת להיות מעורבת בקשר כזה. את נאבקת בשם האהבה לא משנה איזה מחיר את תצטרכי לשלם. מאוד מאמינה באושר, אך צריכה תמיכה מאלה. גברים רבים מחפשים אחרי אישה כזאת… את  מלאה תשוקה, חיבה, תקשורתית, חברמנית, שמחה תמיד לסייע ולהגן על אלה שמקיפים אותך. אם את מעורבת בקשר זוגי ומבינה כי הוא לא החצי השני שלך, את תסבירי לו מה לא בסדר עוזבת את הקשר וממשיכה בחיים שלך. ברגע שאת תפגשי את מי שבאמת מתאים לך,את תמסרי את עצמך באופן מלא. סקס מטורף ומסיבות נלהבות הם דברים שאת מאד אוהבת.

מזל מאזניים אישה – אהבה וזוגיות

האיש שיתנהג בגילוי לב, יהיה פתח, אמין, הוא מי יכבוש את לבך. אם הגבר נוהג “לחנוק” אותך עם מתנות רבות, תקבלי אתו כבעל…”Make love, not war” נראה שזה המוטו שלך. במבט ראשון את נראה חסרת רגשות, רגועה, אבל  את מאוד רומנטית. את רוצה אדם הגון אשר אינו משחק עם הרגשות שלך. את נוטה לבחור אדם אוהב וחזק יותר ממך. מכיוון שאת מאזניים תמיד שוקלת, אשר שני בני הזוג צריכים…