התאמת מזלות: מזל גדי נקבה עם מזל שור גבר

התאמה בין מזלותלהלן האיחוד המושלם: את מוקסמת  ממנו, ואהבה יכולה להחזיק מעמד לנצח. סוף סוף מצאת מישהו בעל אותה אנרגיה, מחוץ ובתוך חדר השינה. המשמעת יכולה לשחק תפקיד חשוב במערכת היחסים שלכם, והמטרות אותן מטרות, רוב הזמן. במיטה הסקס יהיה מושלם, וזה יכול להיות הסיבה מדוע אתם תחזרו תמיד אחד לשני. חברים תמיד יגידו כמה טוב אתם נראים ביחד.

מזל שור גבר חייב לוותר על משחקי הקנאה כדי לא לאבד אותך. לפי התאמה אסטרולוגית עם הזמן, תוכלי להשיג את המטרות שלך והוא ימלא את כל הפנטזיות לידך. התאמה בין מזלות אלה זה-סימן התואם אהבה אמיתית, אהבה ללא תנאים. השור הוא זהיר, אפשר לסמוך עליו, ובעצם כל האיכויות שאת מחפשת בבן זוג. לך יש חזון מציאותי מאוד בקשר לנישואין, כך שאת מודעת מאוד על החשיבות של אמון ההדדי.
המשפחה והבית חשובות לשניהם. השור לא נאמן לעיתים רחוקות: הנאמנות היא הדרך לכבד אחד את השני בשבילו, וגם לכבד את עצמו. זה לא אומר כי מחכה לך חיים מונוטוניים. השור יודע כיצד לשמר את ההרמוניה של הנישואים. במיטה אתם מאוד סובלניים שזאת ממש ברכה. השור נשאר מלא קסם עד גיל מתקדם, כי אחראית עליו הוא הכוכב ונוס, כוכב של היופי ושל החושניות.

התאמה בין מזלות עבור אישה מזל גדי