דרכים לעשות שלום בית

דרכים לעשות שלום ביתיש פתגם  שאומר “אל תסכים להתחתן עד שתמצא פגמים בבן הזוג” ידוע שההתאהבות והאהבה הראשונית מוחקת את הפגמים שיש לכל אדם. בהתחלה רואים רק את המעלות ויש פרפרים בבטן מרוב התרגשות. אם במצב זה מחליטים להתחתן הזוגיות לא תהיה טובה וכל הסיכויים שלא תחזיק מעמד. רק אם מכירים בחסרונות של בן הזוג ועדיין מרגישים אהבה אז ורק אז אפשר להגיד כן.

כיצד מתחילות הבעיות בזוגיות למרות התאמה בין מזלות?

כאשר כל פעולה, אמירה או מעשה של בן או בת הזוג מעצבנת או גורמת למצבי חרדה  ותגובות קולניות, עלבונות או צורך מתמיד להגיד את המילה האחרונה. כאשר אחד מבני הזוג מתעקש תמיד להיות זה שאומר את המילה האחרונה הוא גורם בעצם לתחושה של כישלון אצל בן הזוג השני ובעצם הריב או הוויכוח מעולם לא נגמר. תמיד קיימת אפשרות ליצור קשר עם אסטרולוגים בטלפון כי הם מבינים את התאמת זוגית בצורה מיוחדת ויכולים לעזור במקומות שאחרים מרימים ידיים.

תגובות כאלה גורמות לסכסוכים ומתחים שיכולים להגיע עד למצבים קיצוניים של חוסר  פוריות. אם כבר יש ילדים לבני הזוג והילדים עדים למסכת הריבים והעלבונות, הפגיעה בהם יכולה לגרום לבעיות התנהגות קשות, לחוסר שקט, לאי יכולת למצות את הפוטנציאל הלימודי ולרכישת הרגלים שליליים בהתייחסות לזולת.

תהליכי הטיפול להשגת שלום בית

ברוב המקרים יש אפשרות לתקן את המצב. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקבל יעוץ זוגי. תהליך הטיפול הזוגי הוא בן כמה שלבים. כל שלב הוא חיוני להצלחת הייעוץ.
כדי להסביר את תהליכי הטיפול נתאר את המצב הבא: דורית ובני נשואים  שמונה עשרה שנים ויש להם שלושה ילדים. בני הגיע לקבלת ייעוץ זוגי לאחר שאשתו הגישה בקשה לגט בבית הדין הרבני. נערכה שיחה ראשונית איתו ונקבעה פגישה שלו ושל דורית. דורית הגיעה לפגישה והופתעה שהפגישה היא לא עם מגשר לענייני גירושין. כאשר התבקשה להסביר מדוע היא רוצה להתגרש דורית התחילה למנות את הדברים שמפריעים ומעיקים עליה ובני ישב עם פנקס והתחיל לרשום.

דורית סיפרה שבני אינו מדבר איתה כבר למעלה מחצי שנה, שגם לפני כן הדיבור בינם לבין עצמם נסב אך ורק על ענייני הבית, תשלומים או משהו חשוב בנוגע לילדים. חוץ מזה בני כבר שנים רבות מחרים באופן מוחלט את אמא של דורית. בני היה מופתע מהטענות ואמר שהוא לא שם לב כלל שזה שהוא אינו מדבר ואינו משתף את דורית, בכלל מפריע.
המטלה הראשונה שבני קיבל הייתה להיפגש עם חמתו וליישר את ההדורים. במפגש הבא הוא סיפר שלפני הפגישה הוא הרגיש כמו לפני התקף לב. אבל הפגישה הייתה נעימה וההדורים יושרו. הדבר השני היה שהוא התחיל לדבר עם דורית ולא רק “תכלס”. הטיפול התפרס על פני 10 פגישות. דורית ביטלה את הבקשה לגט.

מידע נוסף על התאמת מזלות שיכול לעניין אותך